28 nov 2006

Txielito llamando a amigos!

Eeeisss!!! I aquí estem de nou, procreant, evolucionant, posant solucions a les solucions i treien problemes als problemes, mira què fàcil!! Doncs hem creat per tots/es vosaltres aquest nou blog, perquè tots hi poguem dir la nostra, fent prescindible el nostre fabulós gmail, que per cert és un gran esdeveniment! Podem així, tornar a crear una nova secta com amics/es que sóm, i que ens estimem, o no. :) Enceto el blog, avui per dir-vos que he entrat al grupo de lisiaos, amb un esguinç (atenció:de 2on grau, o algo así me dijo el médico) total, que en tinc per més de tres setmanes, així que ja m'hi puc anar acostumant... Alez guapus i guapes, tot vostre i meu claro!! jejeje besitos a todos!

14 comentarios:

minterior dijo...

MoOolaaaaaaaaa ;)

La pregunta més lògica: d'on prové el nom del blog? xDD

PD. Txell, em sap greu això de l'esquinç, espero que es curi aviat :)

CC dijo...

Recordo un dia en que algun incomprès va proposar inaugurar un blog per posar-hi chorradas i coses vàries i ningú no el va escoltar... en fi. jeje
Benvinguts/des a això dels blocs i aviam si actualitzaeu, cony, no com jo.

ariadna dijo...

guapa! ja puc!
:)

ViCtOr dijo...

Holaaaa! hohoho

Toni dijo...

Mekagunkony, i jo que em pensava que hi hauria fotos dignes del nom del blog i resulta que és per expressar-nos el nostre amor i collonades d'aquestes.

Estic molt decebuda. Vaig a estudiar per la facu. Nanit!

P.D.1. Que algú expliqui en Jaume d'on prové el nom del blog, please. Jo millor que calli.

P.D.2. Gràcies Víctor!

gulafr dijo...

Jaume, el nom del blog prové d'una de les frases mítiques de la toni. Sovint sol dir coses com:
- tant de hippie tanta òstia i aquí ningú folla...
- si això és xapata jo sóc puta
- que fan aquí tots els punkys quan podiren estar escoltant madame butterfly
Doncs una nit d'aquestes en les que està inspirada va fer la broma: vinga nois, tots en fila i tites fora, un per un, ta ta ta ta... jajaja... amb tot això va arribar la festa major, anàvem tajes i la núria, la rebeca i jo a la cursa a pèl vam començar a cridar: tites fora, toni tites fora... i aquí s'acaba (o comença) la història de les tites.

Toni dijo...

Sí Jaume, i això que normalment vaig de Tòniques, el que significa que els creuaments neuronals són naturals... Som a la Plaça, passa un punki i dic bestieses. Què hi farem!

De moment ja tenim govern d'esquerres. A veure quan dura. En Baltasar d'ICV ha de tornar a jurar el càrrec i ja en té una de molt grossa: lgent de la Segarra s'ha quedat sense aigua i de moment no es fa res. Ai que patireeeeeeeeeeeeeem....

Anónimo dijo...

ieiii quin luju.

gulafr dijo...

com va anar el concert del drexler, lesionades???

Núria dijo...

Hola!!! M'ha costat entendre com funciona això per poder escriure, jo i les noves tecnologies... Un petonet a tots!

gulafr dijo...

La reichel ha aprovat la teòrica de cotxe! Felicitats!!!!!

Toni dijo...

Raquel, felicitaaaaaaaaaaaats!!!!! Booogie, boooogie, yeah!

El concert va ser genial. Aquest noi sap ser tendre però també descarat. Me lo llevo!

A més, el tècnic de llum va ser jugar molt bé amb el so i l'arquitectura del Palau. Molt bons, vaja.

Núria dijo...

Felicitats Rakel!!!!!!!!!!!!! Demà ho celebrem. Ito, ito, ito... :P
De moment nem bé en la porra que vam fer, jejejeje.

Unknown dijo...

Me doy la bienvenida. Es todo un honor para vosotros/as el tenerme akí y sé q estais muy contentos d mi incorporación al blog xD